Ved reklamation - udfyld skemaet Multi-Living ordrenummer * Forhandler ordrenummer Butik/forhandler * Sælgers navn * Adresse * Postnummer og by * Mobilnummer * E-mail på kontaktperson * Beskriv hvornår reklamationen er konstateret. Afkryds felterne herunder, eller beskriv reklamationen i tekstfeltet. Ved levering Ja, det er konstateret ved levering Hvis det er ved levering, er der så gjort indsigelse på fragtbrevet Der er gjort indsigelse på fragtbrevet Hvis det er ved udpakning Reklamationen er konstateret ved udpakning Hvis anden årsag til reklamationen - beskriv her: Reklamationen er konstateret af: * Er reklamationen/fejlen besigtiget af forhandler Besigtiget af forhandler Ja Besigtiget af forhandler Nej Hvornår er ordren leveret - vælg dato for levering Leveringsdato * Slutkundens adresse Navn på kunden * Adresse på slutkunden * Slutkundens postnummer og by * Slutkundens telefonnummer * Vedhæft billeder/dokumentation af reklamationen Upload billeder af reklamationen: * Spam tjek Vi lover at passe på dine data og holde dem sikret.